Vilken...

natt det hade varit idag.
Somnade till slut mot morgonen efter att ha
fått iväg karlen till jobbet.
 
Blev väckt av svärmor innan hon for hemifrån och lämnade över hunden till mig.
Han var lugn idag.
Nu ljuger jag lite granna.
Vissa gånger skällde han på våra katterna.
INGET NYTT ju :)
Märker att om han inte ser mina katterna så skäller han inte på dom :)
 
På eftermiddagen kom postbudet hit med paketet.
" ÄR PAKETET TILL MIG ? "
" ELLER ÄR PAKETET TILL MIG ? "
:)
 
Ja det är inte till vovven, det är till mina katter.. :)
 
Nu pryder det fint på köksbänken?
Har den uppe nu tanke på att vovven snor annars :D
 
Den verkar vara bra, den aktiverar katterna det med :)
Kattklösbräda ska vi ha till uterummet tänkte vi. Klösmöbel ska vi snart skaffa som vi hittade på nätet.
Sedan är det kattlekbollar med mynta och fjädrar. 3 st. i paket, bra då vi har 3 katter :D
Den mindre fodertunna i nylonfoder, får vi se om den är bra och slitstark :)
Den sista bild har ni sett på bilden hos oss :)
Lite till var det också, bland annat filter till vattenfontän. :D
 
Var så lat idag, och det gick ändå inte göra något annat.
Hade tankar på annat håll :)
Och så hade man Emillo ( Hunden heter så ) :)
 
Karlen nämnde om att Emillo skulle sova här i natt,
trots han bussar gärna på oss och katterna.
Men svärmor ville ha honom hos sig :)
Det är klart det.
Det är ju alltid mysig att sova med hunden.. :P
Det hade jag också gjort :)
 
Hoppas solen tittar in imorgon så att man kan leka med jord..
 
Ja vad hade man gjort?!!
Jag tänkte inte på,
jag som bara klickade på en del plantor och la de till varukorgen och
hade tänkt kolla om man skulle ta den den eller ta bort några.
Men glömde bort och beställde direkt.
 
Gissa hur många plantor.
48 st. :O
Haha, undrar om man får plats för dom ute i sommar?
Det löser nog sig sedan :)
När jag kollade mailet och såg att jag hade tagit alla plantor de jag ville ha
och att jag hade glömt gå igenom dom i varukorgen innan jag beställde.
Jaa det blir väl en massor blommor eller? :D
Jag som hade tänkt även köpa andra blommor också,
vi får väl se sen när de är här ;)
TOKIGT..
Det löser sig :D
 
Ska ta en kopp kaffe och sedan kallar sängen på mig.