Veckan...

  så var det en lugn vecka om jag nu inte ljuger ;)
 
Ja karlen var inne i sin andra vecka på nya scheman.
Så hade jag följt med karlen på jobbet 2 gånger.
 
I onsdags kändes det konstig att åka så tidigt på morgonen till Boråstrakterna
när det var mörkt ute :)
Fick vänta länge i Uhamn.
Sedan gick det smort som det ska.
Första bilden tidigt på morgonen och sista bilden var det ljust på vägen tillbaka till KLV :)
 
I torsdags kom våra nya vinterdäck med fälgar.
Då våra vinterdäck hade bra mönster,
men tyvärr var de ostadigt :/
Hade ju annars inte behövt köpa nya.
Ja det var bara att beställa nya.
Så de kom i torsdags, det var en fort leverans i allafall
och rätt billig var det,
 
Stannade hemma medan karlen åkte iväg till jobbet då han började på
dagen..
Ja senare på eftermiddagen hade jag totalt glömt bort allt när
jag målade i en av de målarböcker ända fram till 20.30 då
jag tyckte det inte stämde något..
Ojj vad mörkt det var :D
 
Fick fixa en sen middag innan karlen kom hem.
Hann med dammsugning och skurningen..
Klappar på huvudet ;)
 
I fredags ville karlen jag skulle följa med honom till jobbet ända fram till kväll/natt.
Så han åkte i förväg till jobbet medan jag fixade baguetter m.m. och blev upplockad
närheten och åkte iväg. 
Sista bilden på honom var på sista stopp och var klart.
Men var tvungen att ta rast.
Ja regler är regler annars går det inte att åka :D
 
Köpte käk på mc donalds efter han har slutat och då var det
bara att åka hem och försöka sova.
Somnade inte förrän efter kl 03.00 ;)
 
Ingen lång sovmorgon hade vi i allafall.
Dagen var rätt segt och skulle storhandla mat, men karlen ville bara köpa
för dagen och sedan handla dagen efter.
Som sagt så grejade vi lite här hemma.
 
Igår gick tiden alldeles för fort.
Ja bokstavligen gick klockan alldeles för fort.
Karlen försökte få loss låsavdragare och inte gick det.
Så bjöd karlens bror & barnen oss på fika..
Gott.
Det är inte så ofta så det var rätt trevligt..
 
Karlens bror hjälpte karlen med att bära ner linneskåpet till förrådet.
Bussigt att han kunde hjälpa då jag tydligen får mens på gång snart.
Ja mensvärk är inget skoj..
 
Lådor etc fixar vi det sen..
Så for vi till biltema och köpte något sånt till avdragaren..
Icke hjälpte det heller när vi kom hem.
Det blir till verkstaden i veckan ;)
 
Blev middag också och bänkade oss framför teven..
Ishockeyn.. Frölunda mot Örebro..
Ja gissa hur lycklig karlen blev att hans favorit lag vann över min ...
Nice...
 ;)
 
Och så försökte jag somna,
men tiden tickade o tickade så jag insåg sedan att
jag inte vågade somna ifall karlen skulle försova sig..
Ojsan nu ska jag gå o väcka honom.
Det är ju snart han åker hemifrån :D
 
Sen kan jag försöka få ta lite sömn när han åker till jobbet :D
 
Hoppas ni alla har haft en underbar helg ;)