Viktminskning, Herbalife...

Tiden går Så alldeles för fort..
I vardagen är det inte mycket som händer..
Det är inte ofta man sitter här vid datorn.
 
Det är snart sommar,
det har varit solig med varma dagar tidigare.
Idag är det grått och mulet även om solen visade sig fram förut.
 
I skrivande stund blir det lite kaffe det med..
 
Ja, som många har undrat hur jag lyckades gå ner i vikt
då ansiktet såg smalare ut.
 
Ja än så länge är det inte mycket kilon jag blev av med,
i januari vägde jag först lite över 97 kg.
Och provade med Herbalife provpaket i 3 dagar av min sambos brors sambo
då hon hade gick ner mkt i vikt.
 
Vid start vägde jag runt 93 kg några dagar efter.
Resan var långt och i början hade jag slarvat rätt mycket.
Motivationen hade varit upp och ner..
 
Hade inte kunnat tycka om shakerna innan,
kunde knappt svälja.
Men Herbalifes pulver (shakerna)
kunde jag få i mig utan att få kräkkänningar.
 
På sistone skärpte jag mig och började igång med shakerna.
Ja vikten landade först på 82.6 förra mens, och gick tyvärr upp trots jag
inte åt mycket. :)
 
Och så tog jag ibland promenaden med Samantha som är sambo till karlens bror
och tog shakerna m.m. och åt vanlig middag ..
Så nu väger jag 85.6.
Det går åt rätt håll.
 
Fick också förfrågan om jag går på gym.
Nej det gör jag inte då jag lider av socialfobin.
Så det är bara promenader när jag har någon att gå med,
nu har jag WII U hemma så har jag ibland tränat med WII U FIT,
fast inte varje dag som man vill.
 
Ibland kan man tappa motivation, fast jag repar mig igen efter 1-2 dagar.
Det beror på omgivningen m.m.
 
Fast Herbalifes shakerna följer jag grundig varje dag så gott jag kan.
Har varit rätt duktig på sistone.
 
Minskat i midjan m.m.
Det går framåt.
 
Någon målvikt har jag egentligen inte ännu, men skulle gärna vilja väga det jag
en gång i tiden vägde innan jag blev tillsammans med karlen :D
Är medveten om att jag aldrig kommer att väga som jag vägde förut.
Just nu kan jag bara blicka framåt och slippa 90+ kilorna.
Det dröjer nog inte länge till man slipper även 80+ kilorna ;)
 
Kanske kommer jag att blogga om vikten m.m.
Att få motivationen att börja blogga igen lär jag få snart.
Fast det är snart sommar så brukar bli mindre med bloggande :)
 
 
Nu vet ni som undrade..
Så många frågor jag fick,
så fick jag blogga här inne så att
ni kan läsa svaret.
:)
 
 
GOOD NIGHT..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Herbalife - Herbalife 3dagars provpaket - Viktminskning