WISH

Ja som ni läste rätt angående WISH.
Är det fler som brukar också beställa därifrån.
Här har det blivit mycket och ska ta uppehåll tanke på att det är snart sommar.
Då kan man ju inte vara hemma ifall det dyker upp en del paket i brevlådan.
 
Har fått en hel del,
en del har man varit nöjda med,
en del har man inte varit nöjd med.
 
En del är på väg..
Vet inte om de är bra.
 
Är det några saker ni är nöjda över och kan rekommendera?
Gillar så rätt många..
En del vill jag ha, men får vänta med när jag har gått ner mer i vikt. :)
 
Kan lägga ut länkar som jag eller karlen gillar..
Länkar öppnas i nytt fönster så ni vet :)
 
https://www.wish.com/c/55e5c93f26fc3d42547ea9b9
Den är karlen jätte nöjd med. Första dagar var han ovan med
då den är tung och stor.
Men han är rätt nöjd.
 
Min favorit sak som jag dagligen använder, med eller utan frukt
När jag ej har frukt i tar jag bort behållaren för frukten.
https://www.wish.com/c/55fa3e361f46951c1b1939fa
 
 
https://www.wish.com/c/543e2b13151337569dcfdb90
LOVE IT..
Så praktikt..
 
Lyser ute vid vår uterummet just nu.
Än så länge får man se om de håller eller inte alls,
än så länge har det hållit i 2 eller 3 veckor.
Fast de lyser rätt bra.
https://www.wish.com/c/555860dbd5f71a0e8a56f905
 
Den hjälper verkligen även om jag inte hade använt mycket.
När man tar på sig svettas man. Urk men hur mycket vikt man blir av
med när man använder den vet jag inte ännu,
kanske man ska prova rätt ofta eller varje dag?
Men när det är varmt ute vill jag inte ta på mig under dagarna ;)
https://www.wish.com/c/5580364aee87853481b82da6
 
 
Just nu väntar jag ivrigt på ena paket som jag ser först och främst av alla saker
https://www.wish.com/c/569a096d37386b1340645e8d
Ja till parasollen,
hoppas den fungerar även om man har räknat med
att inte ha förväntningar för den :)
 
 
 
Det är mer än de saker vi har här hemma.
Rätt många är till julklappar.
Ja ni läste rätt att jag redan har börjat köpa julklappar..
Haha..
I år ska vi fira jul hos min klan,
så måste man vara i god tid och handla julklappar så att man
är klar i tid.
Många ungar..
Till de flesta köper vi här i stan som vi ska kolla sedan.
Först och främst till de några tjejer m.m.
De först är de lättaste att köpa till :D
Desto fler klappar de får är roligare för dom :)
 
Sen kan jag bara ägna mig åt julklappar till karlen min i hösten.
Smart va? :)
 
 
Hade varit kul att få se vad folk som brukar köpa därifrån rekommenderar.
Finns inne på facebook gruppen " Wish Sverige " som jag är med.
Inte mycket numera där inne då de flesta döva har övergått till Wish teckenspråkiga något sånt.
Då flesta där inne shoppar många bra och snygga grejer/kläder..
 
Nu ska jag bara lugna ner mig med inköp nu när
jag ska inom 2 veckor beställa dörren.
Inte är dom gratis eller billiga det heller :)
Så det är mycket man ska spara nu :)
 
 
 
Ha en underbar kväll, opsan det är ju natt nu :)
 
 
 
 
De vi är nöjda med från WISH - Julklappar - WISH
Anonym

Kul att du skriver lite om.produkterna jag tycker det är svårt med. Storlekar på kläder. .. me annars är det bra.