Välkommen Oktober. .

Ja det är nu riktigt riktigt kallt ute.
Men solen tittar fram så det blir lite varmt sen. :)
 
Nyss i helgen hade vi vänner hos oss och firade min 40 år i förskott.
Det var en bra helg.
 
I fredags anlände en vän man inte hade setts i 17 år från Stockholm.
Det var kul att se henne igen, innan var man nervös när man inte visste hur man
skulle bete sig m.m.
Men det gick jätte bra :)
 
Under kvällen kom några killkompisar hit från Örebro & Halmstad,
det var också kul att se dom :)
Karlen kom äntligen hem från jobbet på natten..
Vi var vaken uppe hela natten framåt till kl 03.30,
fast de 3 andra la sig innan .)
 
Tog en promenaden med Helly medan de killarna var kvar hemma och tog det lugnt.
karlen ringde till en ställe som har gokart.
Så vi for till gokart.
 
Ja vi tog 2 gånger åket,
Klart skulle jag hamna på sista plats m.m.
Vem blev förvånad? nää Ingen hehe.
 
Där efter for vi till Backaplan och åt på Göteborgs Wok.
Inte min favorit matställe men :)
Sen var det bara att åka hem och fixa lite.
Några kom och kom under kvällen.
Fick även lite presenter även om de inte hade behövt ge mig ;)
Några presenter kom inte med på bilder ser jag :)
Ja jag fick några vinflaskor,
presentkort  med necessär  ( SHOPPA ska jag göra snart :P )
Krukväxten &
Nespresso.
Även får man inte glömma Det där rosa saken som man kan göra eget dildo.
Ja ni som känner mig kan nog gissa vem jag hade fått av :)
 
De for hem i söndags de 3 då de har långt att åka.
De är saknad.
Så tomt efter de ..
 
Chrille & Tony (fd Anti ) var kvar här..
Innan han skule till centralen så började jag skoja lite med karlen och Tony.
Tog fram mobilen och de trodde att jag skulle ta ett kort på dom fast jag filmade
Kunde inte sluta skratta när man kollade på klippet :)
Måndagen, Chrille var fortfarande kvar.
Grejade med vår utemöbler m.m. för vinterförvarning.
Ja det känns konstig att inte kunna använda dom,
Fast vi brukade i vanliga fall ta bort dom tidigare.
I år har de fått vara kvar tills helgen hade tagit slut :)
 
 
Fixade även uterummet så det är fint nu,
när det borde ha gjorts förra veckan innan helgen.
Fast jag hade ägnat all tid åt målningar m.m. så jag/vi inte hann med allt annat :)
 
Nu kliar det på fingrarna att få måla skänkar.
En skänk tror jag vi ska behålla då den är större och mera förvaringar tror jag om jag inte såg fel.
Tog våra grejer tillbaka till hemmet från garaget som fick stå där över helgen :)
 
Flera bilder från helgen finns men allt visas inte upp via Instagram här inne :)
Ja får väl fixa nån gång. :)
Verkar som det är bara max 20 senaste bilder man kan lägga upp från Instagram?
 
TILL SIST VILL JAG TACKA ALLA SOM KOM & FÖR ALLT.
Hellie, inte ska vi vänta med att ses om 17 år det här gång :)
Så klart ska vi absolut ses snart :)