Samvete

❤ Mannen i mitt liv ❤
 
Tack för att du finns alltid där för mig i vått & torrt.
Tsck för att du finns fortfarande där för mig trots brister.
 
Önskar man kunde sudda bort helgen så du slapp se och stå ut.
Du förtjänar inte så här,
inte ens på din födelsedag det heller.
Önskar man kunde sudda bort denna helg så att du aldrig skulle ha den värsta födelsedag nånsin.
 
Även om vi två vet att det inte vsr något vi nu kan ändra på det.
 
Det var ingen mening att det skulle bli så här vilket det blev som dey blev vilket vi redan visste, men önskar att det inte skedde just denna helg om det skulle hända.
 
Tack att du fick stå ut med mig under helgen och det hade vi inte något val det heller.
 
Älskar dig mer än själva livet..
Förlåt mig..
 
En liten födelsedagskväll ska du få av mig när både vi orkar och är bättre.
 
Tack igen för att du fanns där för mig när det var ett helvete.
Vad vore livet utan dig?
❤❤❤❤❤❤
 
Ni som redan vet så avstannade den.