Snart

är september slut.
Det ska bli skönt att slippa månaden som hade fört en massa
tråkiga saker..
 
Önskar att året skulle ta slut så att man får se vad kommande år kommer att visa sig.
Det skulle inte förvåna mig om året som kommer inte blir bra år det heller.
 
Ja under period är man i suicidal tankar m.m. 
Än har jag inte gjort det.
Även om viljan finns där.
Återfall har jag inte fått ännu.
Vem vet om man får återfall efter många år.
 
Det är så mycket, 
så stressande blev man och överkörd m.m. 
 
Karlens nuvarande scheman fuckar upp sig,
dygns rytmen blev konstig det,
de dagar man ska upp på kvällen/natten funkar inte,
det leder till att man inget sover över 1 dygn.
Vi får väl se om det förbättras sen eller inte.
Fortsätter det så är det klart att det förbätras inte sen.
Ja vi får se hur det slutar..
 
Ja när han lider då lider jag.
Liksom när andra lider då lider jag.
Så är jag..
 
Försöker att inte bry mig mycket om andra än bara om mig och mannen i mitt liv.
Försöker gör jag.
Fastän det är svårt när jag lätt bryr mig om andra det också.
 
Ja i torsdags var man till Östra sjukhuset på återbesök.
Svärmor körde mig dit då karlens scheman ändrades
och vi var tidigt så vi väntade i lobbyn innan vi gick in till mottagningen och anmäla oss.
Ja vi satt i lobbyn utanför mottagningen med skylten gynmottagning/Abort.
Ja det visste hon ju varför jag var där.
Hon babblade bara om bebisar, förlossningar m.m.
Hur kul var det för mig?
Ja hon är som hon är som sårar m.m. ..
Inget nytt..
 
Iallafall var man på VUL och allt såg bra ut och att rester är tömd.
Vad skönt det var att allt är tömd.
Och pratade lite hur jag vill göra m.m. 
 
Sen for vi hem och så har jag inte orkat med någon sen dess det heller.
Klarade inte vara närhet av henne efter torsdagen..
Ja med tiden kommer jag över men kommer aldrig över några saker.
Ja jag är långsint, tar då avstånd från de ..
 
Helgen var lugnt och jag kan inte minnas vad man gjorde under helgen.
De viktiga saker jag la undan kan jag fortfarande inte minnas var jag la dom.
Än jag mindes bara att jag hade förbaskade ont under helgen.
Nu har det börjat avta vilket som är skönt för att kunna orka med vardagen..
 
Natten till måndagen var jag med karlen ner till Helsingsborg.
Var ingen vidare en resesällskap till karlen, för honom räckte det med att jag
var med även om jag sov för det mesta. :)
 
Igår kom vi fram till Gbg tidigt vilket vi blev förvånad,
ja det är skönt ialf.
Vart dötrött och kunde inte sova tills tolv tiden på dagen medan solen tittade in.
Trodde att jag skulle sova till kvällen men nej vaknade efter 2 h och vart dötrött och orkade
inte med någonting.
Dygns rytmen blev konstig.
Både för mig och karlen.
Ja idag på morgonen kände jag mig utvilad, eller ljuger jag? :)
Dötrött vart jag.
 
Idag tittar solen in trots det regnade lite förut en stund på morgonen.
Det märks att det är snart dags att ändra klockan.
Redan mörkt vid 21.00 och kl 07.00 vart det lite mörkt.
 
Längtar till vintern,
då kan man gå runt i linnen m.m. här hemma.
Ja därför är det en av de anledningar till varför jag älskar vintern mest. :)
 
Idag ska jag göra tråkiga saker.
Sen får man se vad dagen har att erbjuda.
 
Har fått en massa frågor m.m. 
Jag vet att jag inte har svarat m.m.
Jag kommer att lägga upp på bloggen sedan,
hoppningsvis idag.
Så jag slipper svara en o en o en via sms, messenger m.m.
Ja jag är off rätt mycket nu för tiden..
 :)
 
Ha en underbar dag ni allihopa oavsett om solen tittar in eller inte ;)
 
 
 
 
 
Dygns rytm - Scheman - suicidal - tankar
Linda

Det är så tråkigt att ni har det så svårt! Hoppas ljusa tankar kommer mer och mer. Kramar.

Svar: Tack..Det kommer då o då de ljusa tider 😊❤
Madilly