December

Nu är det 12 dagar kvar till julafton.
Än är man inte klara med julklappar 🙈
Första gången man inte är klar till min klan.
Hälften är klara medan lite mer än hälften är inte klara.
 
Det känns tomt här hemma utan julgran.
I år ska vi inte ha julgran.
Ingen plats för den här hemma 🙈
Och sedan ska vi ju ev. till närke.
 
 
Några bilder kunde inte laddas upp.
I fredags var jag med karlen medan han körde upp till Sunne och därefter till Karlstad innan vi åkte tillbaka till Göteborg.
 
Lyckan var när vi for förbi karlstad,
snön såg man.
Love it..
 
Det var mer snö norrut än i Karlstad.
På vägen hem till Göteborg stannade vi en kort stund så karlen testade sängen överdel.
 
I lördags testade jag baka de jag aldrig gjort det förut.
Saffransbullar med smörkräm & saffransrutor.
Saffransbullar med smörkräm smakade ok medan jag tyckte att saffransrutor var sött, karlen tyckte de var goda och att en saffransruta räckte.
 
Har fått ett recept av min "systra" som jag ska testa någon dag.
Inte ska jag glömma en tjej på IG som även har gett mig recept på 3 olika kakor som jag ska även testa 😍
 
I söndags var vi till karlens lillebror & co och hälsade på en stund ssmtidigt lämnade presenter till de 2 som fyllde 35 och 9 år.
 
Åkte hem och karlens bror, svägerskan och lillgrabbar kom över på fika.
Sist de var här när jag fyllde år🙈
Ja det hade varit fullt upp och de har även sina liv liksom vi. Jobb, aktiviteringar m.m.
 
Resten av kvällen i soffan och kollade på netflix.
Skönt att bara inte göra något ibland. 
😊
 
Denna vecka blir det nog en lugn vecka. 😊
Nu ska jag gå och fixa lite här hemma 😊
Ha en bra dag ni alla