God natt, Sverige..

Nu har man slängt ut mannen från hans hem som
är hans borg.
Skämt å sido.
Nu trodde ni att det var något galet som hände.
 
Var uppe för att se till att han skulle gå upp och dra till jobbet och se till att matvaror leveras så att ni kan handla mat.
Utan alla dessa chaufförer skulle det skrika tomt på hyllorna i era butiker, det hade ni inte tänkt på eller? 😊
Alla chaufförerna borde bli hyllad oftare än vad de levererar..
Vissa jobb inom transport är tider pressade och tuffare men det har många inte tänkt på.
Dagligen ser de många galna bilister som kunde ha blivit ett katastrof.
Dumt att tro att bilister äger vägar m.m.
Tycker att alla som tar körkort borde även åka med i lastbilar och få inblick över vägar och hur farlig det kan bli när bilisterna inte har respekt för de tunga fordon.
Fast varenda bilister som inte har fått inblick borde åka med någon och se..
 
 
Vi som har våra sambo/make/maka/föräldrar vill ha dem hem hel.
 
På tal om senaste inlägg,
Så många som hojtade till.
Inte orkar jag svara till alla..
Inte pratar jag om det o det med vem som helst.
 
Som sagt är det min blogg,
vissa inlägg kan tyvärr göra några upprörda
vissa inlägg kan tyvärr även göra några ledsna
vissa inlägg kan tyvärr även ge några få fel uppfattning.
vissa inlägg kan tyvärr innehålla med råa, tråkiga, hemska, glada rader..
 
Att få vilka som helst kommenterar gör det inget för mig, men när det kommer med allvarliga påstående m.m. är det så lågt och feg med anonymna inlägg.
 
Man får stå för det, 
har man sagt A får man säga B.
 
Sedan det där var det några som undrade vad som menas med glaskulan.
Jag får väl förklara senare.
Nu är det natt och så ska jag försöka sova lite.
Ska ju upp snart om några timmar.
 
Får jag inte sova blir jag en bitterfitta.
Nejdå men det kan hända när någon jävlas med mig 😊
 
Sov gott och dröm sött, folk..