Snart...

närmar det sig till årets sista dag.
 
Softar lite nu medan karlen är på jobbet..
Lite sömn blev det för mig, men det var värt det varenda minut då man tjötade med en av de närmaste vänner.
 
Värmedynan kommer nog fram då jag har äl.
Inget skönt det.
Så är det om man har mittelschmerz. 😊
 
Hoppas julen hade varit bra för er del.
I söndags dagen före julafton for vi till Ullared och shoppade lite.
Råkade träffa min gamla klasskompis som jag även bodde hos när jag gick i 1-3an.
Så kul, söt tös har hon och det var även kul att se vem hennes make var 😊
 
Vi var hemma i jul när vi skulle åka till Närke och fira med min klan, av några anledningar och jobbet så var vi hemma och svärföräldrar samt karlens moster med assistens kom över och åt julmat och fikade.
En lugn julafton hade vi 😊
 
Denna helg blir det nog lite bak om det nu går tanke på mittelschmerz.
 
På måndag kommer mina föräldrar.
Det var ett jätte bra tag sen dom var här.
De ska ta med sig en barnbarn.
 
Vad händer det under nyår för er del?