Beslut...

Först och främst tack för era kommenterar 
och det har jag inte väntat mig det.
 
Jag bloggar bara för min egen skull 😊
 
Ja du som undrade om jag ansåg att jag tog
ett rätt beslut som flyttade.
 
Vad gör man inte för den man älskar? 
Jag tog ett stort risk vet jag.
Stort risk som bara flyttade från tryggheten, 
vänner m.m.
 
Hade bara timmar att bestämma mig när
jag fick välja mellan förhållande eller stanna kvar
där jag föddes och levt upp i den stad.
Nära till allt.
 
Det hade varit jobbig i början kan jag medge.
Alldeles långt från tryggheten, vänner,
nära & kära.
Saknaden, det gjorde så ont.
Hade fått brottas med den känsla så många gånger.
Fick bygga ett liv ännu en gång till,
där man inte känner någon en enda,
bygga upp tryggheten m.m.
Tyvärr raserade tryggheten.
Det ska jag inte gå in på det idag.
Kanske en dag.
 
Om jag hade valt att stanna, vad hade då hänt med mig?
Det är en svårt fråga för man vet inte vad livet
skulle erbjuda.
 
Kanske hade jag inte levt?
Kanske hade jag inte kunnat leva i vetenskap att ha valt bort den jag älskar?
Kanske hade jag fortsatt med det jag höll på?
 
Ja det får man aldrig veta.
 
Vi har nu till sommar varit tillsammans i 20 år 😊
Han är min livskamrat,
mannen i mitt liv,
min livslina.
Den som håller mig kvar på jorden.
 
Följ din magkänsla,
finns det möjlighet för dig att kunna komma hem 
om jag hade förstått dig rätt?
 
Det finns inga fel eller rätt.
Alla val är alltid svårt, det vet jag.
Vad än du beslutar önskar jag dig all lycka.
 
Saknar fortfarande min stad m.m.
Försöker ibland åka dit 
Inte ofta som jag hade velat.
Vilket som har blivit alltför sällan nu under
de sista 10 år.
 
Vem vet att jag kanske återvänder en dag?