Otrogen eller inte?

Otrogen?
 
Ja det har nu nått hit till mig via kommenteren om att
mannen i mitt liv är otrogen mot mig.
Vad ska man säga?
Jag var inte direkt blind eller gjorde ni här hemma
när jag borde ha sett?
Du lilla anonym,
du är väl feg som inte kunde nämna vem du/ni är? :)
Det är inte synd om mig eller?
Hoppas ni blir smittad, kanske är ni redan smittades vid det här lagret..
 
Förut räknade man timmar tills man återfår se mannen i mitt liv.
Men idag är allt väckt,
första gången jag inte räknar timmar,
ser inte framemot att se honom, men
hans hem är hans borg.
 
Jag vet varken in eller ut vart jag ska ta mig till.
Hade jag kunnat hade jag stuckit iväg i några dagar
vid det här lagret.
Jag är fast, instängd..
 
Ja tillit lär inte ffinnas någonting kvar för en enda människa.
 
20 år är visst borttkastade,
ja ni ser att jag är så jävla naiv som vanligt
som jag tidigare hade nämnt i en av mina inlägg.
 
Det värsta är att jag hade frågat honom några gånger om han någonsin hade varit otrogen,
så sa han alltid nej och han skulle inte kunna göra det.
Ja där ser man..
 
Ja nu tar jag en dag i sänder,
så jag får väl sätta ut en del på annonser för jag har ingenstans att
ta vägen och kan inte ta med mig saker m.m.
då jag inte har någonstans att ställa de i .
 
Men tack anonym vem än du är,
du kan maila mig om du vill,
Det hade varit super om du hörde igen av dig till mig.
Men jag kan lova att jag är inte förbannad.
Det leder ju inget någon vart att vara förbannad.
 
Kanske kommer jag uppdatera senare, antingen
kommer jag dröja med uppdateringar.
 
//
Madelaine
 
 
 
 
Anonym

tack jag ville du ska veta. jag skickar epost sen

Svar: Ja okej, gör så.
Madilly