Januari.. Årets första inlägg..

Snart är det inte långt kvar tills månaden ändras.
 
Hoppas ni alla hade haft en bra nyår då jag insåg att jag inte hade uppdaterat sen jag önskade er alla
gott nytt år.
 
Mina föräldrar och en av syrrans barn Jacob kom hit och firade in nya året.
Karlen höll sig uppe och såg tolvslaget innan han kunde gå och lägga sig innan jobbet kallar på honom.
 
Hade inte träffat dom sen storebror fyllde 45 år i juni.
Det har blivit glesare varje år att kunna ses.
Bor ca 26 mil från dom.
 
De var här i några dagar och de blev släppta vid centralen innan vi for till karlens jobb och åkte lastbilen därifrån upp till Sunne första butik innan Karlstad.
 
Första bilden var i Göteborg och när vi kom upp till värmland vips var det snö där uppe 😊
 
Det dröjde inte länge tills mamma min kom hit, ja vi vet inte varför hon strax efter några dagar kom tillbaka.
Jo det vet jag men inte visste jag då varför.
 
Visst är det kul med besök, fast jag har svårt att ha gäster som stannar för länge oavsett vem det än är.
Då jag är en rastlös person och det blir även jobbig att hålla uppe och låtsas när man går upp och ner, desto mer spänd man blir,
vissa dagar är man ju off och inte orkar någonting.
Det blir för mycket men jag är jag som inte visar riktiga jag för någon annan än mannen i mitt liv.
 
Såja, ska se om det finns några bilder att ladda upp,
Många bilder lär det inte bli det här gång.
 
Ja idag kom årets första snö.
Första bild var gräset grönt, efter ett par timmar
fick gräset vitt pulver på sig 😉
Sen dess har det inte snöat något mer.
Inte blrv man förvånad för det brukar vara så här, få dagar efter vart de bortblåsta som det aldrig hade varit något snö.
 
Denna månad hade inte varit en bra månad,
vissa personer man nu hade insett vad de är för något och hur vissa behandlar mig och hur en viss person beter sig mot mig.
 
Och snart är det dags att besikta bilen igen, på efterkontrollen, det är ca 1 vecka kvar och än har vi inte kunnat fixa bilen.
Tid m.m. räckte inte till.
Så nu ska vi ägna åt bilen under de 1 vecka så vi är klar nästa helg.
Hoppas det ialf. 
 
Utan bil kan man inte ta sig till jobbet m.m. 
Så ja.
 
Sen har det även varit lite räddning för oss vissa grejer som vi verkligen hade tur annars hade man gått under.
 
Det lär bli en tuff tid framför oss tanke på sjukhusbesök m.m. 
Har tyvärr avbokat 3 ggr operationer av
några anledningar under 1 månad nu.
 
Denna år ser lite mörkt ut, men vi hoppas att det kommer ibland de ljusa tider som vi ibland kommer att behöva.
 
Ojsan, nu är det natt, snart är det morgon 🙈😊
Sängen kallar på mig nu så får jag uppdatera imorgon.
Kommer att uppdatera imorgon som vi är jätte impad på min mamma.
Ofattbart och konstigt 😉
 
God natt till er alla.
God morgon till er alla när ni vaknar..