Kvällen..

Ikväll drog vi till karlens bror och co & 
grattade karlens brors sambo som fyllde 35 år igår, inte såg hon ett år äldre ut.
Ser en aning yngre ut 😉
 
Det var skönt att bara tjöta m.m. och tänka på annat och timmar gick alldeles för fort.
Det behövde vi, speciellt jag.
 
Tack för ikväll, Aronque..
 
även för att vi fick komma över en stund. Ses snart igen. 
 
Snart är det läggdags då karlen ska upp och jobba sen.
Imorgon är det bara tvätten m.m. som gäller om jag orkar ta itu med det, vilket jag måste innan helgen.
 
Ang. provsvar var det några som undrade vad för prover.
Det finns några inlägg under 2018,
skrev först det under våren någongång.
Fram till hösten, det går knappt att missa.
 
Och vissa blev oroliga och trodde att jag mår sämre nu.
Jag kan bara säga att det syns fortfarande på prover att det inte är bra och om det är sämre på senaste vet jag inte, det skulle inte förvåna mig. 
Utsidan syns det inte på mig, jag känner inte annars av det innan och mår bra i övrigt som om jag är helt frisk trots svaret visade sig annat.
 
Än vet jag inte på den senaste svar för att jag inte har möjlighet kunna ta emot telefonsamtal. 
 
 
 
Ja sängen kallar på oss,
så hoppas jag att era dag var bra och min dag speciellt ikväll var bra 😊
 
Good night, people.. 
 
Linda

Skönt med såna dagar:). Jag hoppas provsvaren är bra!

Svar: Provsvaret..Önskar dessa svar visade sig bra vilket det ej var.

Kul att du hojtade 😊
Madilly